La circumcisió en canal.

Publicado: noviembre 20, 2012 en Versos ( por definir, de alguna manera, semejantes desatinos).

En les hores crepusculars de l´estiu,
recorde aquell dia fred de la tardor
gitats al sofà d´escai del menjador;
ja que, plovia i per a mi era festiu.

Tu vesties amb pijama de seda,
jo amb el meu quadrejat batí de franel·la;
de prompte em digueres, coronela:
“ves a veure el bullit, fa olor de bleda!”

Caigué, a plom, el meu fosc barnús al terra
en acte de primitiva homenia
vaig entrar en aquella molt hostil guerra.

Esgallar-te, en canal, jo pretenia
però, de s’opte, vaig notar la serra:
“Em cague en el tanga de pedreria!”

Responder

